معرفی قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی انویدیا استفاده معلولان از خدمات دانش‌بنیان توان‌بخشی آسان‌تر می‌شود کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + قیمت و مشخصات سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است
سرخط خبرها

گوگل به دنبال حذف کوکی ها

  • کد خبر: ۶۱۶۲۴
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
گوگل به دنبال حذف کوکی ها
اگر می‌بینید آگهی یک برند تجاری در هر وب سایتی که مراجعه می‌کنید نمایش داده می‌شود، تنها به دلیل هزینه هنگفت تبلیغاتی آن‌ها نیست. کوکی‌ها نیز اطلاعات شما را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارند! گوگل اعلام کرده است مرمروگرش، کروم، تا چندی دیگر کوکی‌ها را بلاک می‌کند. اما اطلاعیه گوگل حواشی دیگری را در میان متخصصان دنیای مجازی به دنبال داشت.
نجفی | شهرآرانیوز - در سال‌های اخیر بحث حریم خصوصی و امنیت کاربران در فضای مجازی بسیار بالا گرفته است. افزایش کاربران دنیای مجازی و گستردگی و تنوع حجم رد پا‌هایی که ما از خود در فضای وب به جا می‌گذاریم باعث می‌شود هر فعال اقتصادی، فرهنگی، سیاسی یا علمی به سهم خود از آن‌ها بهره برداری کند. تقریبا از زمانی که دنیای وب به صورت عمومی مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد کوکی‌های وب سایت‌های مختلف در حال ثبت و ضبط فعالیت‌های بازدیدکنندگان هستند. آن‌ها کد‌های برنامه نویسی هستند که مرورگر شما را شناسایی و به این ترتیب، تبلیغات را به سوی شما روانه می‌کنند.
 
اگر می‌بینید آگهی یک برند تجاری در هر وب سایتی که مراجعه می‌کنید نمایش داده می‌شود، تنها به دلیل هزینه هنگفت تبلیغاتی آن‌ها نیست. کوکی‌ها نیز اطلاعات شما را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارند! کوکی‌های شخص ثالث این روز‌ها برای کاربران فضای مجازی اهمیت بیشتری پیدا کرده اند، زیرا داده‌های زیادی را گردآوری می‌کنند. مرورگر‌هایی نظیر فایرفاکس و سافاری آن‌ها را به صورت پیش فرض بلاک می‌کنند تا شرکت‌های تبلیغاتی کمتر بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. گوگل نیز اعلام کرده است به زودی به این پویش می‌پیوندد و کروم هم تا چندی دیگر دسترسی آن‌ها را قطع می‌کند. اما اطلاعیه گوگل حواشی دیگری را در میان متخصصان دنیای مجازی به دنبال داشت. گمانه زنی‌ها درباره اینکه گوگل چه الگوریتمی را جایگزین کوکی‌ها در مرورگر کروم خواهد کرد می‌تواند ساز و کار موتور‌های جست وجو و آینده دنیای تبلیغاتی مجازی را نیز تحت تأثیر قرار دهد. به نظر می‌رسد گوگل از تجربه و مدل ارایه شده توسط فیسبوک تا اندازه‌ای استفاده خواهد کرد. آن‌ها نیز همانند غول شبکه‌های اجتماعی اطلاعات افراد را به صورت انفرادی و انحصاری در اختیار آگهی دهندگان قرار نخواهند داد و تنها هدایت آگهی‌ها را به سوی گروه‌های کاربرانی که علایق مشترک دارند برعهده می‌گیرند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->